Online communicatie

Het structureren van relevante informatie beperkt zich bij Docfacta niet tot documenten en berichten. Informatie vergaren en delen heeft pas waarde als de context van de informatie duidelijk is. Docfacta legt zich daarom ook toe op de combinatie van het gesproken en geschreven woord. Dit resulteert in online ‘guided conversations’ waardoor klantinformatie snel en effectief wordt gedeeld. Deze manier van communiceren gaat verder dan Teams, Zoom en Chat en wordt zeer gewaardeerd door gebruikers en klanten. Hypotheekaanvragen, jaarlijkse wettelijke inventarisatie van beleggingsportefeuilles, maar ook online solliciteren en verkoop van abonnementen ervaren de kracht van ‘guided conversations’. Het is vrij eenvoudig in te richten en te onderhouden en vergt nauwelijks IT-ervaring. Het is een businessoplossing die al snel rendement oplevert.

De organisatie ontwikkelt op eenvoudige wijze een nieuw en effectief online communicatiekanaal voor call centers. Iedere medewerker vertelt de boodschap op eigen wijze maar de inhoud en volgorde van de informatie staat vast. Alle vragen en antwoorden worden transparant en AVG-proof vastgelegd. 

Eenduidig en gestructureerd:

  • delen van websites,
  • delen van video, power point slides, geluid,….,
  • delen van gepersonaliseerde documenten (vanuit administratie systemen),
  • veilig up- en downloaden en ondertekenen,
  • vastleggen vraag en antwoord,
  • vastleggen management informatie.

onze klanten