guided conversations
Door videobellen te combineren met gestructureerde online ‘scripts’ ontstaat een uniek product in de markt, Idiligo, waarmee effectieve advies- en salesgesprekken met de klant mogelijk zijn geworden. Het is dus meer en effectiever dan via Microsoft Teams en Zoom. Dit leidt tot:
- Uniformiteit in communicatie, iedereen communiceert dezelfde boodschap,
- Forse reductie van inwerktijd, makkelijke adoptie van de oplossing,
- Veilig zakendoen met een digitale handtekening,
- Tot ca. 30% hogere conversie,
- Tot ca. 40% tijdsbesparing door het wegvallen reistijden, duurzaam en reductie van CO2-uitstoot.

FLEXIBEL, KRACHTIG, SCHAALBAAR
De business oplossing van Idiligo draagt meetbaar bij aan het succes van Customer Experience in uw organisatie. Het ondersteunt uw boodschap door de combinatie van beeld en de mondelinge toelichting in een ’guided conversation’ voor complexere en normaliter tijdrovende klantgesprekken.
Denk daarbij aan het afsluiten van een hypotheek, de wettelijke verplichte check door vermogensbeheerders, sollicitatiegesprekken en de vele mogelijkheden voor online (after)sales.

hoe werkt idiligo?
Idiligo vervangt de gesprekken met klanten op kantoor of thuis en de telefonische toelichting. Door vooraf na te denken over de inhoud en volgorde van de informatie die u wilt delen, creëert u een online conversatie die uw medewerkers eenduidig uitdragen, eenvoudig is aan te passen en schaalbaar is.
Ook de antwoorden op de vragen en aanvullende informatie van de klant worden direct vastgelegd en zijn realtime beschikbaar. Het kan bijvoorbeeld ook een aanvulling zijn op een chatbot op het moment dat een klant vastloopt en een medewerker de conversatie overneemt en de klant realtime begeleidt middels het online script.
Ontwerp het advies- of verkoopproces
Door gezamenlijk de inhoud van het klantadvies- of verkoopgesprek te bespreken en te ontwerpen ontstaat er een ‘script’ zoals bij telefonische verkoop of advies. De verschillende stappen in het ‘script’ worden ondersteund door diverse functionaliteiten die je nodig kunt hebben in het online tonen en bespreken van de boodschap. Zoals schermdelen, het vastleggen van antwoorden, ondertekenen documenten, up- en downloaden in beveiligde omgeving enz. Het script roept telkens de juiste functionaliteit aan zodat de adviseur of salesagent zich volledig kan blijven richten op de klant en de inhoud van het gesprek.
De vragen en vastgelegde antwoorden en additionele informatie (automatisch opgehaald uit de administratiesystemen) kunnen in de beveiligde omgeving (AVG-proof) aan de klant ter beschikking worden gesteld.